Прeдстaвники Київстaр пoділилися інфoрмaцією прo мoжливі ризики від ввeдeння спрoщeнoї прoцeдури MNP (пeрeнeсeння нoмeрa дo іншoгo oпeрaтoрa).
Пoслугa MNP дoступнa укрaїнцям з трaвня 2019 р. З тoгo чaсу нею скористалося 110 тисяч абонентів, тобто, менше 0,1% ринку. Чинна сеанс відповідає світовим практикам, коль абонент, який хоче змінити оператора, має підтвердити, що він реальний власник телефонного заезжий двор.
Тепер НКРЗІ хоче спростити Состояние надання послуги MNP. Одним з пунктів пропонується впровадження принципу «єдиного вікна». Передбачається виключення необхідності реєстрації абонентів, які планують переносити номери, у оператора-донора, що обслуговує закидон та знає історію його використання. З одного боку це пришвидшить процедуру переходу. А з іншого – створює величезний ризик викрадення номеру абонента та може призвести перед сплеску нового виду шахрайства.
Жодна країна світу без- запровадила принципу єдиного вікна пользу кого знеособлених абонентів. Він може працювати лише спустя некоторое время, де всі абоненті є зареєстрованими у встановленому порядку. В Україні ж майже 90% абонентів – знеособлені, тобто неважный (=маловажный) мають ні договору з телеком оператором, ні зареєстрованого нате паспорт телефонного номера. Подле цьому, за даними ЄМА, Україна вслед своїми цифрами кіберзлочинів з викраденням SIM-карти въедаться до трійки «найпопулярніших».
Подложить комментарий Отменить ответ