Визначено переможців українського Cinema Challenge Hackathon

db0a948dbb792f1d6cfc4888cde494ac

Cinema Challenge Hackathon прoxoдив з 14 дo 22 листoпaдa 2020  рoку зa підтримки Міністeрствa цифрoвoї трaнсфoрмaції Укрaїни. sweet.tv виділив більшe 1 млн 400 тис грн (50 000 $) нa призoвий фoнд.

Зaгaлoм дo учaсті у xaкaтoні зaрeєструвaлoся 1 500 IT-спeціaлістів. З ниx булo відібрaнo близькo 500 учaсників з 66 міст. Найстаршому було 50 років, наймолодшому — 16. Стартувала 71 личный состав. До фіналу дійшла 51 группешник та понад 100 індивідуальних учасників.  

Переможці хакатону визначалися у трьох напрямах: 

Перший — розробка рекомендаційної системи для того фільмів в онлайн-кінотеатрах. Переможцями стали команди AfterParty (280 тис. грн/10 000 $ — 1 місце) і Too much recsys experience (2 місце — 140 тис. грн/5000 $). 

Другий — розробка рекомендаційної системи во (избежание ТБ-програм в онлайн-кінотеатрах. В цій категорії призи отримали марш Magic City (280 тис. грн/10 000$ — 1 місце) та Микита Мелент`єв (2 місце — 140 тис. грн/5000 $).

Переможці  у цих категоріях визначалися автоматично згідно з показниками ефективності роботи запропонованих рішень.

Головною метою учасників та команд було створення сервісів, які максимально враховують особисті інтереси глядачів. 

У третій номінації команди розробляли власні ідеї, які відповідають тематиці Cinema Challenge Hackathon.

1 місце (выигрыш — 280 тис. грн, аль 10 000 $) — отримала команда «Галичина». Розробники запропонували комплексне рішення, яке допомагає побудувати атмосферу кінотеатру вдома. Включає кімнату спільних переглядів фільмів з друзями, вбудований чат с целью обміну емоціями під полоса просмотру контенту, та можливість купувати костюми та інші аксесуари головних героїв.

2 місце (140 тис. грн, ли 5000 $) — команда «Sweet Kids». Створила дитячий інтерактивний розвиваючий кабінет. Вслед допомогою гейміфікації батьки можуть давати дитині завдання с целью перегляду. А дитина — створювати собі віртуального персонажа, збирати бонуси та витрачати їх сверху придбання атрибутів для свого героя. Виконуючі цікаві розвиваючі завдання, дитина привчається перед дисципліни і дивиться корисний контент. 


Комментирование и размещение ссылок запрещено.

Комментарии закрыты.